Kvalitní dredy

Kvalitní dredy
Pletení dredů Brno

pátek 24. června 2011

Háčkování

Vzhledem k množícím se mailům s dotazy ohledně háčkování jsme se rozhodla raději napsat článek. Tak tedy:

Může to člověk zvládnout sám?


Ano, chce to jen maličko šikovnosti a trpělivosti.

A jak?

Asi je nejlepší začít s háčkováním před zrcadlem nebo ideálně na těch částech dredů, kam si vidíte. Časem si vystačíte s hmatem a naučenými pohyby. Co se týče samotné techniky, je jednoduchá. Zapíchnu háček do dredu (tak, aby byl co největší plochou uvnitř a aby na druhé straně koukal ven u místa, kde z dredu lezou vlasy), volné vlasy okolo háčku 2x - 3x obtočím (pevně) a zatáhnu dovnitř... A tak pořád dokola.

Jak často?

Dle potřeby a nálady. Já si dredy háčkuju hlavně když se učím (o zkouškovém mi z nich netrčí ani vlásek), a když mám nějaký zajímavější program, dredy jsou holt o něco chlupatější. Ale jako obecnou radu bych asi doporučila háčkovat především po každém umytí (alespoň jednou za 2 týdny).

Jaký háček a kde ho koupit?


Doporučuji klasický celokovový háček (umělý nic nevydrží) velikosti 1.5 - 1.6 mm, který by měl být k dostání v každé galanterii. Stojí okolo 20 kč.

A co když se mi do toho stejnak nechce/ nezvládám to?

Pokud jste z Brna nebo Třebíče či nemáte problém dojet, za nevelký peníz se o to ráda postarám ;-)Bližší info na mailu. Plus bych chtěla připomenout, že stejně jako háčkování je důležité (zejména po každém umytí) dredy u kořene zažmoulat mezi dvěma prsty, aby vlasy neodrůstaly a dredu nic nebránilo v jeho plném rozvoji :-) Adié.

6 komentářů:

  1. Juu.konečně někdo kdo o tom něco ví:) moc hezký článek.mohla bych se tu zeptat v jakém rozmezí je cena? (konkrétně třeba když mám vlasy zhruba na ramena a chtěla bych tak 20cm kaneku připlést?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ozvi se mi na email ;-)

      Vymazat
    2. Ahoj prosim te.napsala bys mi email na tebe sem nebo na fb pavel chab uz dlouhp bych si je chtel nechat udelat ale neni kdo by to udelal dobre mluvos obtom zkusene rad bych si to u tebe nechal udelat kdyby to jeste slo.

      Vymazat
  2. zdariš .. mám dotaz, je lepší si dredy udělat od kratších vlasů když je chceš mít dlouhý nebo si je nechat narůst a pak si je z nich udělat ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to záleží, jestli by ti vadilo mít krátký dredy nebo ne, oni samozřejmě vyrostou :-)

      Vymazat
  3. tvl to bych si dal :D každej den to koupu a mám to odrostlí strašně moc a tadyk u nás je problem sehnat háček :D :D rok přemýšlim že to ostříhám ,ale dnes sme se rozhod že to dodělám tak su zvědav mám to fakt odrostlí a nechce se mi dotoho :D :D

    OdpovědětVymazat